2012. szeptember 14., péntek

Napi smink az első őszi napra

A tegnapi napra már nagyon készültem, egy igazi őszies sminket szerettem volna készíteni az év első igazán őszies napjára. Azt hiszem sikerült is. A egyik kedvenc pigmentem vettem elő, az Elf Magical Maroon árnyalatát, annyira szép selymes fénye és telt színe van! Pont egy olyan naphoz illik mint a tegnapi :)

 A mozgó szemhéjra a pigment került, e fölé egy sötétbarna árnyalatot tettem a Lora palettáról. A két szín találkozásához egy kevés arany színt tettem és ezzel dolgoztam el a határvonalat a két szín között. Egy kis kiemelőszín került a szemzugba és a szemöldökcsontra, majd kontúroztam a szemem barna szemhéjtussal, alul pedig ceruzával. Egy kis spirál és kész is!


 Az arcomra egy kevés BB krémet tettem alapnak, púdereztem és kétféle - egy barna és egy sötétebb rózsaszín - pirosítót használtam. A számra egy lilás árnyalat került rúzs formájában.


Nektek hogy telt az első igazán őszi nap?

5 megjegyzés:

Thündérke írta...

Nagyon szép :$

PAncsi írta...

Szép lett!
Nagyon tetszik ez a szín :-)

Anett írta...

köszi lányok :)

E73 bioarcapolas blog írta...



Nagyon szép lett, szeretem mikor összhangba van a felső és a smink színe :)

Monic írta...

Abszolút nyerő összeállítás, minden összhangban van! Nagyon szép! :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger