2012. szeptember 27., csütörtök

Essence colour arts pigment - Smell the caramel

Nagyon kíváncsi voltam az Essence pigmentekre mivel nagyon szeretek pigmentekkel sminkelni, verhetetlen a fényük és a szín intenzitásuk is szerintem! Aztán az állvány előtt állva már csak egy olyat találtam amit ki is próbálnék, egy kellemes világos karamell árnyalatot.
 Essence colour arts pigment - Smell the caramel

Kicsit általánosságban ezekről a pigmentekről...
Az első amit néztem a szín, nekem ezek közül a legtöbb inkább tavaszi-nyári színnek tűnik, most semmi kedvem nem volt ezekhez. A zöldet pedig nagyon vártam mert alig van ilyen színem szemhéjpúderben, pigmentben pedig egyáltalán, de ez a levelibéka zöld (kiss the frog) most nem illik az őszi miliőbe. Egy varangynak jobban örültem volna :)
A pirosat is kipróbáltam volna (popREDzzi) szívesen de a mintán amit a kezemre húztam inkább rózsaszín volt, konkrétan pink.
A másik sarkalatos pont a csillámok szerepe a pigmentekben. Ez egyéni preferencia kérdése de szerintem nem kell bele főleg ha karcol és főleg ha öklömnyi és elnyomja a pigment igazi valóját, a színt. Ezt főleg a barna (box of chocolates) árnyalatnál sajnáltam, mert amúgy egy nagyon jó étcsoki szín lenne, így meg lett belőle egy barnában úszó csillámtenger. Persze ez jó hír lehet a csillámok kedvelőinek, nekik ajánlom ezt a színt nagyon!
Természetesen már sminkben is kipróbáltam, így van egy kialakult véleményem is róla:
  • nagyon szép ez a szín, az arany és a világos barna optimális keveréke,
  • a csomagolása nem tetszik, nehezen tudom a kis lyukakon át kinyerni belőle a terméket. Ezért a használat előtt le kell operálnom róla ami nem egyszerű feladat. De ha sikerül leszedni akkor legalább normálisan belefér az ecset, nem úgy mint a NYX esetében.
  • könnyű vele dolgozni, kicsit szóródik ugyan de ez egy pigmentnél nem meglepő viszont szépen satírozható és építhető is a szín. Kell alá egy jó alap amin megtapad.
  • tartósságára sincs panasz, 6-7 órát kibír - de ez nagyban függ attól, milyen alapra teszem.
  • ez a szín egész finom szemcsékből áll (a többi szín esetében ezt mindenhol lehet elmondani) az Elf pigmentjéhez tudnám hasonlítani. A NYX azért ennél finomabb, de ez még így is szép eredmény!
  • nem veszít a fényéből használat során, és nem is fakul ki.
 Összefoglalva....
Ez egy jó pigment, tudja azt amit kell - szép szín, no csillám. Örülnék neki ha lenne a kínálatban még néhány különlegesebb árnyalat is, de ez már ízlés kérdése kinek melyik szín jön be. Remélem lesz bővülés még ezen a fronton! A különböző keverési módokról nem tudok beszámolni, nem hiszem hogy szájfénybe beletenném, a körömlakkos kevergetés is elég volt egyszer, sajnálom ilyenekre elpazarolni amikor annyi szép lakk kapható készen.  Viszont más pigmenttel lehet összeházasítom majd :)


Ti kipróbáltátok valamelyik árnyalatot? Egyáltalán, szeretitek a pigmenteket?

8 megjegyzés:

Csipkelány írta...

nagyon szp! bár az árát kicsit soknak találom :S

Nóra írta...

élesben sokkal jobban tetszik,mint a swatchon :)

Andi írta...

Nagyon szép, én még soha nem használtam pigmentet, de elképzelhető, hogy körülnézek az Essence-nél ez ügyben :)

Anett írta...

Köszi lányok!
Csipkelány: hát igen, egy kicsivel többért már NYX-is elérhető :)

Thündérke írta...

Szép ez a szín :) !

Unknown írta...

nézegettem a pigmenteket,de egyik sem fogott meg annyira :/ :)

Unknown írta...

Milyen szemalapot használtál? :)) Én az Artdecoban még sosem csalódtam, de hátha van egy olcsóbb helyettesítője :)

Anett írta...

Tory Blum: szerintem az Elf mineral szemhéjalapját használtam itt. Próbáltam egyébként a NYX alapját is de nekem az olajos szemhéjammal annyira nem működött jól.

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger