2012. szeptember 16., vasárnap

A hetem sminkekben - 37. hét

A héten végre elkészült az első igazi, őszies sminkem! A többi igazán említésre méltatlan lett, valahogy ebben az átmeneti időszakban/időjárásban, a forróság és a hűvös szél határán nem igazán találom a helyem a sminkelésben. A nyári színekre már nagyon nem vágyom, az ősziekre pedig még nem álltam át.
 hétfő
kedd
 szerda - 
itt muszáj voltam teljes képet is feltenni mert a közeli képeken egyáltalán nem látszik az a szép lila, olyan mintha nem ugyanarról a sminkről készült volna a közeli. Pedig de...sajnos a borongós, korán sötétedős időszakhoz jobb ha hozzászokom, a furcsa fényviszonyokkal még nem tudok mit kezdeni a fényképezővel.
csütörtök - 
ezt láthattátok napi sminkben is ITT
péntek

Nekem most holtversenyben a szerda és csütörtök tetszik legjobban :)

4 megjegyzés:

Thündérke írta...

Nekem is a szerda! :) Még mindig imádom a lilát :$

PAncsi írta...

Nálam a hétfő és a csütörtök van holtversenyben :-)

Unknown írta...

Kedd <3

Monic írta...

Nekem most a hétfő a kedvenc. A szerdai napról pedig a fülbevalód nagyon szép! :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger