2012. szeptember 2., vasárnap

A hetem sminkekben - 35. hét

Az utolsó nyári hetem változatosan alakult a sminkek szempontjából, de nélkülözött mindennemű kreativitást ugyanis csak a szokott színekhez nyúltam. Rózsaszín, kék és ezüst....hát nem túl változatos. Ez a válogatás most arcátlan lett = FOTD nélküli :) - remélem nem baj!
 A hétfőt egy laza barnás füstös sminkkel kezdtem, itt láthattátok már napi sminkes bejegyzésben.
 Kedden mi más jöhetett volna ha nem kék, ez a türkiz Color tattoo még mindig nagyon nagy kedvenc nálam. Sajnos az arany színnel nem barátkoztam még meg, nem tudom milyen sorsra jut szegény...
 Szerdán egy visszafogottam sminket készítettem, a pezsgő színű krémes szemfestékre kipróbáltam az új Essence barna zselés tusom, nagyon jól teljesít - csakúgy mint másik két társa a fekete és a zöld - a pezsgős alappal pedig egy érdekes lilás színt adott.
 Csütörtökön az ezüstös árnyalatokból álló L.A Colors palettával készítettem egy nagyon egyszerű sminket.
Pénteken a rózsaszíné volt a főszerep :)

Nekem most a hétfői a kedvencem, a kék már kicsit uncsi....de igyekszem addig használni amíg jó idő van, mert ősszel már nem igazán lesz nyerő ez az árnyalat szerintem.

További jó hétvégét!

3 megjegyzés:

Makeupcakes írta...

Én is a hétfőre szavazok, nagyon jól áll neked!

Monic írta...

Hétfő és a kedd is, mert(csakazértis)kék! :)

Anett írta...

Köszi lányok :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger