2012. július 16., hétfő

Elfogyott! - végre 1 sminktermék is

Újabb elfogyasztott adag azzal az örömteli hírrel hogy egy sminktermék is bekerült a körbe!
Sun club refreshing & moisturizing lipgloss - 09 Sunkiss Coral
Még tavaly vettem amikor a kifutó termékeket akciózták,  már akkor nagyon szerettem a színe miatt és mert nem volt olyan ragacsos. Nem csodálom hogy sikerült elfogyasztanom, hiszen ezt vittem magammal mindenhová!
Bruno Banani Magic Woman parfüm
Nagyon sajnálom hogy elfogyott, szerettem hogy olyan friss sárgadinnye illata volt. Most ráálltam egy másik parfüm elfogyasztására, de nehéz olyat használni amivel nem vagy olyannyira maradéktalanul elégedett, hogy minden nap használd. Ez a Bruno Banani pedig ilyen volt, ezért sajnálom annyira.
Douglas xs kétfázisú szemfesték lemosó
Erről már itt írtam, csak annyit tennék hozzá hogy amit helyette vettem nem volt egy jó választás...
Fa yoghurt Body smoothie tusfürdő
Változatlanul a Fa az egyik kedvencem tusfürdők terén, ez a maracuja illatú egyszerre volt krémes és frissítő, remekül hidratál és sokáig érezni az illatát a bőrön. Mivel elég sűrű, így egy kis mennyiség is elég belőle, így sokáig elég. Ez az egyik ok amiért mostanában nem DM/Rossmann saját márkás tusfürdőket veszek, mert azt vettem észre hogy elég híg az állaguk, így hamar a végére is érek.
Balea deo roll-on
Csak este használok golyós deo-t, így elég sokáig kitart egy-egy darab. Ezt kifejezetten az illata miatt vettem meg, ez egy álom! Amúgy reggelre már nem érezni, de nem érdekel, az a lényeg hogy illatosan aludjak el. 
Essence 2in1 hand & nail balm
Kellemes kis kézkrém volt, finom illattal ami nem túl markáns, ez azért fontos mert nap közben használtam a munkahelyen. Könnyen beszívódik, közepesen hidratál nem volt rossz, de már kinéztem egy másik fajta kézkrémet :)

Nektek sikerült mostanában sminkcuccot elfogyasztani?

2 megjegyzés:

PAncsi írta...

A sminktermékek nálam is elég ritkán fogynak el :-)
A legáltalánosabb a szemspirál, az most is kifogyott. Részletesen leírtam a blogon :-)

Thündérke írta...

A kedvenc parfümöm :$ már a másodikat vagy a harmadikat ??? fogyasztom, de nagyon kevés van már belőle :( Nem akarom, hogy elfogyjon:( . Így csak ritkán használom:D .

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger