2012. június 13., szerda

NYC Ultra last lipwear - Rose gold

Újabb szuper rúzzsal bővült a gyűjteményem! Ahogy a mini haul posztban írtam kihasználtam a NYC termékekre szóló akciót a Rosmann-ban és gazdagabb lettem egy rózsaarany árnyalatú rúzzsal.
 NYC Ultra last lipwear - 413 Rose gold
Kicsit fura nekem ez a szögletes csomagolás és ez az átlátszó kupak sem a kedvencem. Oké így látszik legalább az árnyalat, de jobban kedvelem a fémesebb borítást. Sajnos itt sem lehet becsavarni a rúzst a tartóba, így "természetesen" már első használatkor bele is kaptam a sarkába.
 NYC Ultra last lipwear - 413 Rose gold
 Egyébként a termék alján is látható az árnyalat neve és száma is.
  NYC Ultra last lipwear - 413 Rose gold
 Szerencsére teljesen védve volt egy fólia borítással a vandálok ellen, így garantált hogy érintetlen még a termék. További pozitívum hogy minden információs szöveg ezen a fólián kapott helyet, így nincs felesleges betűkkel díszítve a tok. Egyébként a fóliát egy laza mozdulattal le tudtam szedni, sehol egy ragacsos maradvány!
  NYC Ultra last lipwear - 413 Rose gold

  NYC Ultra last lipwear - 413 Rose gold

  NYC Ultra last lipwear - 413 Rose gold
A rúzs a tokban úgy tűnik mintha tele lenne apró arany csillámokkal, ami részben igaz is, de nem úgy hogy csillámos töményen, hanem inkább csak ezek adják meg az arany fényét, ami a közép rózsaszínnel keveredve egy nagyon szép árnyalatot eredményez.
  NYC Ultra last lipwear - 413 Rose gold

 NYC Ultra last lipwear - 413 Rose gold
A felső minta napsütésben készült, míg az alsó kissé árnyékosabb helyen, és ez lett az élethűbb. Már az első minta képen is látszik hogy nem kell tartanunk a csillámoktól, viszont az arany fény nem marad el! Ezt a rúzst is a keményebb állagú rúzsok közé sorolnám, de azért annyira nem mint mondjuk a BYS, így a szárazabb ajkak is könnyen megbarátkoznak vele, és nem kiáltanak ajakápoló után. Sajnos nem a legtartósabb fajta, maximum 2-3 órát bír ki, aztán eltűnik, nem maradnak utána "darabok" vagy foltok.

Szeretitek a NYC rúzsokat?

3 megjegyzés:

Csipkelány írta...

nekem is megvan ez az árnyalat. nagyon szép! Bár nem szoktam sűrűn használni valamiért :S

Satine írta...

Pont ugyanezt vettem meg a napokban!

Kinga írta...

Nekem is megvan, imádom egyszerűen! :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger