2012. június 22., péntek

Napi smink - Light lilac

Hát...ezen a héten mindenhez volt kedvem, csak éppen a full sminkhez nem, ez az időjárás minimalizmusra késztet! A heti felfedezett termékem a Catrice Hidden world limitált kollekciójában megjelent eye soufflé, pezsgős fényes színe pont ideális a tűző napsütésben! Gyönyörű fényét nem csak a szemhéjon lehet kihasználni, tettem belőle az arccsontomra és a vállamra is! De akár dekoltázson és lábakon is lehet használni nyugodtan :) Szépen kiemeli a bőr barna színét.
A teljes szememre felvittem tehát ezt a krémes festéket, alulra és felülre is majd egy lapos ecsettel minimális lila festéket tettem a mozgó szemhéjra. Gyakorlatilag ez a szín váltakozott egész héten, mert mint mondtam végig a krémes pezsgőszín adta a sminkem alapját. Egy kis szempillaspirál és kész is tényleg gyors, 5 perces reggeli smink! Ami még pluszban tetszik ebben a krémes festékben az az, hogy az ujjunkkal is szépen eldolgozható, ez is tovább gyorsítja a reggeli készülődést.


Amiket használtam:
  • Elf mineral eyeshadow primer
  • MAC powder blush - Format
  • NYC ultra last lipwear - Rose gold
  • Catrice eye soufflé - Yes, I wood!
  • Catrice mono eyeshado - Violent violet

Ilyen volt a keddi napon, elég lazára sikerült mert ebben a melegben már ihletem sincs hogy mit lehetne felvenni, de legalább felavattam az egyik új szandálom is.

Szép hétvégét nektek :)

1 megjegyzés:

Monic írta...

Nagyon szép kis smink, ilyen hőségben ennél többet én sem viselnék el magamon. :) Szupi a szandálod is, kényelmesnek tűnik így fotón.

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger