2012. június 27., szerda

MAC powder blush - Format

Az utóbbi időben nagyon megszerettem ezt a pirosítót, szerintem azért mert beköszöntött a nyár és aktuálissá váltak a bronzosítók is, ami nekem nincs - helyette van ez a barnás árnyalatú, kissé fényes pirosító. Most hogy már van egy kis színem is, így jobban is mutat ez az árnyalat rajtam.
MAC powder blush - Format
Nagyon tetszik ez a papírdobozos csomagolás, minden fontos információ elfér rajta, nem kell a termékre külön még ragacsokat rányomni.
MAC powder blush - Format 
Az én színem a Format nevet kapta, ami magyarul annyit jelent hogy formátum, alak. Szerintem már a nevéből is adódik, hogy lehet használni kontúrozásra, kiemelésre is. Ehhez még hozzá jön a barnás színe is, ami miatt bronzosítónak sem utolsó.
MAC powder blush - Format
A termék  kerek, átlátszó csomagolást kapott, semmi 'csicsa' aminek én kifejezetten örülök. Épp akkor futott az üzletben a tengerészes kollekció, amit természetesen megnéztem közelebbről is, az egyik rúzs nagyon tetszett, de az a csíkos csomagolás már kevésbé.
MAC powder blush - Format
A teteje nagyon jól zár, de könnyű nyitni is valamint még egyetlen karcolás sem keletkezett rajta pedig már néhányszor jött velem napközben a neszesszeremben.
MAC powder blush - Format
Hát igen, ez az ijesztő valóság a színét tekintve, mert ez bizony nagyon barna. Pont ugyan ilyennek láttam bent az üzletben is, ezért is voltam úgy meglepődve hogy jól áll ez a szín, legalább is nekem tetszik :) 
 MAC powder blush - Format swatch
Használat során viszont egy meleg barna árnyalatot kapunk, enyhe narancsos/bronzos fénnyel. Télen nem valószínű hogy használni fogom, mert ezeket a meleg színeket inkább csak nyáron kedvelem az arcomon. Nagyon pigmentált, így vigyázni kell vele nehogy egy nagy narancsos folt landoljon az arcunkon, de ha már kitapasztaltuk mennyit vesz fel az ecset utána nincs vele gond. A tartóssága szuper, simán kibírja a 8 meleg órát, sem a színéből, sem a fényéből nem veszít. De a legjobb az a textúrája, olyan finom mintha krémes lenne, egyáltalán nem porzik egy picit sem. A tokja ugyan olyan tiszta mint használat előtt!

Ti milyen színű pirosítót használtok szívesen nyáron?

2 megjegyzés:

bettynova írta...

úhhh de jó, akarok (még) egy (vagy több) MAC pirosítót, de eddig egyetlen állandó szín mellett sem tudtam magam elkötelezni, ez viszont tök jól kihasználható és szép

Anett írta...

bettynova: én is mindig inkább a limitált kollekciókat nézegettem! Mondjuk júliusban nagyon jó pirosítók lesznek az új kollekcióban :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger