2012. április 26., csütörtök

Megint egy egyszerű barna smink

Visszatértem az élők a sminkelők sorába egy egyszerű, gyors, megszokott barna napi sminkel. Most nincs 1PP hét mégis nagyon kevés terméket használtam, és sikerült előkapnom egy rég elfeledett szemhéjpúder palettát is. Az egész sminkben egy jó dolog van igazán, a zöld tusvonal. Azt már írtam hogy az Essence fekete zselés tusom kezd nagyon beszáradni, nos a rossz hír az hogy a zöld is! Pedig alig használtam de már két repedés van rajta keresztben, ami a kiszáradás biztos jele szerintem :(




Használt termékek:



2 megjegyzés:

αηιтα írta...

nagyon szuper lett, te pedig nagyon széép vagy :)

Rami írta...

nagyon szép:)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger