2012. március 14., szerda

Pop of Color! - napi smink

A mai szerdai pénteki :) napra a farmer-póló-blézer szentháromságot céloztam be, ehhez pedig egy nagyon egyszerű, de nem olyan unalmas sminket választottam. Youtube-on nézegettem videókat, és végül a 'Pop of Color' mellett döntöttem, ennek a videónak köszönhetően:

A smink maga nagyon egyszerű, mert felül csak egy természetes barna árnyalat kapott helyet, némi árnyékolással (ami szintén barna), az alsó szempillasor pedig színt kapott, jelen esetben kéket. Kicsit furcsa volt először a látvány, hogy alul színesebb :)




Amiket használtam:
- Elf mineral szemhéjalapozó
- W7 77 színű paletta: világos barna, sötét barna, világos kék
- NYX Jumbo eye pencil - Milk
- Essence mono eyeshadow - Mystic lemon
- Elf mineral infusion mascara
- Miss Rose pirosító

Most pedig kezdődhet a hosszú hétvége!

3 megjegyzés:

Renii írta...

Nagyon szép :)

phoenix írta...

Én mostanában nagyon hasonló sminket csinálok, szintén kék alsó szempillasorral, csak a szemhéjamra bézses szín kerül. Nekem is fura volt először, hogy alul színes, de szerintem vidám, szeretem ezt a sminket :)

Thündérke írta...

Nagyon tetszik, és a pólód is:$

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger