2012. február 16., csütörtök

Elfogyott! - a szemfesték lemosóm

Mostanában azt vettem észre hogy nagyon gyorsan fogynak nálam a sminklemosó termékek, ezen belül is főleg a szemfesték lemosó. Kb 2 hete használom ezt az új szőlővizes Garnier terméket és már lassan csak félig van. Nem tudom ez minek köszönhető, lehet hogy többet sminkelek :) erősebb színekkel amihez több lemosót és vattakorongot használok? Nálatok meddig elég egy flakon?

Igazából én elég rég óta csak Garnier termékeket használok sminkeltávolításra (szemre és arcra is egyaránt), még régebben kipróbáltam más termékeket is, talán Nivea-t és Balea-t de valahogy csak arra jutottam hogy nagyon is szeretem én a Garnier ezen termékeit. Néha kísérleteztem még a kendős kivitellel is, de az igazi akkor is a "hagyományos" kinyomom a korongra és letörlöm verzió lett nekem. 
Garnier Essentials sminklemosó tej Rózsakivonattal - Garnier Essentials sminklemosó tej Szőlőkivonattal

Eddig mindig a rózsaszín változatot, a rózsakivonatot tartalmazó terméket használtam. Ennek két igazán egyszerű oka van: 1. mert lányos rózsaszín  2. mert a zöldre azt hittem hogy uborkás :) Ennyit tesz a szín hatása... Mivel a karácsonyra kapott csomagom a zöld színűt tartalmazta így adott volt a váltás lehetősége és meglepődve láttam hogy itt uborkáról szó sincs. Azt hiszem valami más termékkel keverhettem össze....

Ha csak futólag vetünk rájuk pillantást úgy tűnhet hogy két teljesen különböző termékről van szó pedig nagyon is hasonlítanak egymásra. Ezt a hátoldalukon található leírás is bizonyítja: 


Egyetlen különbséget emelnek ki: a szőlővizet tartalmazó termék a vízálló sminket is eltávolítja a leírás szerint, tapasztalatom szerint viszont a rózsavizes rózsaszín csomagolású is elbánik vele. Tapasztalatom szerint a két termék az alábbi közös tulajdonságokkal bír:
- enyhén illatosítottak: nevükhöz híven a rózsaszín enyhe rózsa illatot hagy maga után míg a zöld szőlő illatú. Én szeretem ha egy terméknek fincsi illata van, nem vagyok az ilyen összetevőkre allergiás sem, így nálam ez a tulajdonság pozitívum.
- jól eltávolítják a sminket: nálam a rózsavizes is lehozta a vízálló spirált és a zselés tust is.
- egy - egy vattakorongos törlés elég mindkét szemre, így nálam egy flakon kb egy hónapig simán kitart. Ahogy ezt már fentebb kérdeztem is, nem tudom hogy ez soknak vagy kevésnek számít-e.

Egyetlen eltérést tapasztaltam a kettő közt mégpedig hogy a rózsavizes lemosónak valamivel sűrűbb az állaga, így nehezebben szívja be a vattakorong és egy kicsivel zsírosabb érzetet is hagy a bőrön. (Zárójelben megjegyzem: a terméken szerepel is hogy hidratálja a bőrt!) Míg a zöld testvére egy folyékonyabb kivitel így szerintem könnyebb is vele dolgozni. Mivel én a zsíros érzet ellen vagyok ezért nálam egy hajszálnyival de a szőlővizes kivitel a nyerő! Legközelebb már őt fogom keresni az üzletek polcain.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger