2012. január 4., szerda

Teenage dream

Meguntam a sötét körmöket, valami világosabbra vágytam és egy kis csillogásra! Nem variáltam túl a dolgot, sem időm sem kedvem nem volt hozzá :) így egész egyszerűen két rétegben vittem fel az OPI Teenage Dream lakkját. Nagyon meglepődtem azon hogy van fedése is, tehát az üvegben látható rózsaszín alap a körmön is látszik. 


vakuval
Az alap egy nagyon világos babarózsaszín rengetek pici ezüst csillámmal. Ebben úszkálnak a kisebb méretű glitterek, amik a fényben leginkább lila és rózsaszín árnyalatokat vesznek fel, de azért néhol egy-egy arany vagy zöldes fény is látszik rajtuk (bár inkább az üvegben jellemző).

Egy rétegben könnyű volt a múltkor lemosni, remélem ezzel a két réteggel sem lesz probléma. Azt hiszem ez lesz a kedvenc "gyorsan valami egyszerűt és látványost" körömfestési technikám :)

Ti milyenre lakkoztok ha sietni kell vagy épp nincs kedvetek sokat vacakolni a lakkozással?

2 megjegyzés:

Thündérke írta...

ahj nagyon tetszik :$ Hmm ha sietek, akkor valamelyik gyorsan száradóhoz nyúlok :D

Robin írta...

Ez gyönyörűűű! :) Ha sietni kell, én valamilyen francia manikűrös lakkot használok.

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger