2012. január 28., szombat

Lila - póló és smink

A pénteket nagyon lazára vettem, igazából ritkán megyek dolgozni ennyire lazán. Köszi Robin! Nagyon tetszett rajtad a fehér póló blézerrel, sajnos az én galléros fehér pólóm valahogy furán mutatott a blézerrel így 'muszáj' voltam a lila Spongya Bob-os pólóm elővenni. Próbálgattam fekete szövetnadrággal is de végül egy farmer mellett döntöttem, ha már lazaság akkor legyen farmer. A reakciókból ítélve jó lett ez a szerkó péntekre! Sajnos a tükörből fotózás nem megy, így ez egy fél outfit lesz csak.



Annyira tetszik ez a Mystic lemon! Köszönöm a tippet mindenkinek aki ajánlotta hogy highlighterként is csodálatos. Igazatok volt!  Nem tudom képen mennyire látszik de élőben szuper.



A végére hagytam Spongyát....


Rég óta szeretnék egy szép fehér pólót, konkrétan egy bambist. Szóval ha valaki tudja hol lehet kapni fehér, őzikés mintájú pólót az szóljon!

Nektek bejön ez a laza blézer - póló párosítás?

8 megjegyzés:

Marcsi Kincsesládikája írta...

Spongyaaaa (L) :)
Szép lett nagyon a szemed! ;)

Shelbe írta...

Nagyon szép lett a póló pedig haláli :)

Robin írta...

Igazán nincs mit! :) Nagyon jó ez a Spongyás pólód, Bob és a színe is tetszik! :D A sminked pedig csodaszép lett és illik a szerkóhoz. :)

Makeupcakes írta...

Nagyon szép ez a smink! :) Ma láttam Spongya Bobos ajakápolót a Müllerben. :I

Thündérke írta...

Nekem nagyon bejön :) és annyira jól áll a smink, főleg hogy ugyebár a póló is lila :D

Annabelle írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Annabelle írta...

elírtam.. nah szóval : szép lett a smink,kezdem sajnálni,hogy nem vettem meg a mystic lemon-t :/ :D nekem nagyon tetszik a blézer-póló kombó. Bambis fehér pólót pont ma láttam a Tesco-ban :D

Anett írta...

Annabelle: köszi az infót! Majd megpróbálok eljutni a Tesco-ba és meglesem :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger