2012. január 31., kedd

Elfogyott! - a kézkrémem

Múlt héten nem "csak úgy" vettem meg az új Essence kézkrémek közül a csokis-málnásat, hanem eszemben volt hogy az otthoni kézkrém már nagyon fogytán van. Sok helyen olvastam már ezekről a krémekről - jót és rosszat is- gondoltam egy próbát megér. 

Ami helyett pedig választottam, az egy hagyományos tégelyes Nivea krém, amit az éjjeliszekrényen tartva, lefekvés előtt használtam mindig. 

A Nivea-ról....
Hagyományos tégelyes kinézet, kék fém dobozka ami még csak nem is csavaros, így nem szívesen dobnám be a táskámba. De szerintem ezt a krémet nem is erre találták ki, arra ott van a tubusos változata. Maga a krém nagyon sűrű, zsíros az illata visszafogott 'nivea' illat ami nekem személy szerint tetszik. Mindig csak este használtam, mert egy ilyen zsíros krémet nem tudnék elviselni nap közben a kezemen. Viszont nagyon jól hidratál, a hatása egész délelőtt kitart, pedig elég sűrűn mosok kezet.

Az Essence-ről....
Mindhárom krémet megszaglásztam az üzletben, a másik kettő nekem émelyítően vaníliás/édes/gyümölcsös volt, így azokat nem hoztam el. Ez a krém tubusban található ami praktikus, jobban is szeretem a krémeket kinyomni, mint ujjal beletúrni. Az állaga nagyon könnyű, már-már túl könnyű is ami nálam a hatékonyságán mutatkozik meg. Cserébe viszont könnyű eldolgozni és viszonylag hamar beszívódik, nem marad utána ragacsos érzés. Ugyanúgy csak este használom, és a délelőtt folyamán már érzem hogy száraz a bőr a kezemen. Az illata....elsőre kellemes de igazából elmenne légfrissítőnek is mert olyan tömény, belengi az egész lakást :) Ezzel egészen addig nincs is baj míg nem fekszek le aludni és nem teszem a kezem a párnára, mert nem tudok tőle elaludni olyan erős. Ja és ettől az illattól erős késztetés jön rám hogy befaljak egy tábla málnás Milka csokit.

Összességében....
Még keresem az ideális kézkrémet....Mindkettőnek megvannak a jó tulajdonságai, de azért egyik sem tökéletes.

Nektek van kézkrém/krém ami meghozza az étvágyat egy kis csokihoz? :)

2 megjegyzés:

Robin írta...

De jó, hogy végre valaki leírta ezt az étvágy dolgot! Mindenki csak áradozik ezekről a kézkrémekről, én meg éppen ezért nem akarom megvenni, mert éhes leszek az illatuktól. De pont így vagyok a vaníliás, kókuszos, kakaós illatú testápolókkal is. :) Nekem amúgy a Rossmannos aloés Isana krém jött be eddig a legjobban.

Anett írta...

Robin: most eszek egy TúróRudit hátha később már nem jön rám a csokizhatnék :) Az Isana krémet ki fogom próbálni mert szerintem ezt nagyon hamar elfogyasztom majd.

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger