2012. január 16., hétfő

Elfogyott! - az arckrémem

Mostanában valahogy nagy örömmel tölt el egy-egy termék végleges elfogyasztása (lehet azért mert ritka az ilyen alkalom?). Arra gondoltam megörökítem mik azok a termékek amiket kivégeztem és mivel pótoltam a hiányát. Vajon újravásároltam? Vagy kísérletezek mással? Ha igen miért? Nem vált be vagy csak szeretnék kipróbálni valami mást ami épp megtetszett? Vagy olvastam róla valami jót, esetleg ajánlotta valaki?

Ezzel is ösztönzöm magam legalább hogy fogyasszam is a dolgokat ha már megvettem őket. Egyébként nem vagyok (már) halmozója a különböző kencéknek, samponoknak és tusfürdőknek. Így ezek viszonylag gyorsan is fogynak, némelyek váltakoznak is. Nem tudom, érdekelne valakit ha ezek is bekerülnének a sorozatba? 

A sminkcuccok már más kérdés. A szempillaspirálon, szemceruzán és szájfényen kívül nem sok mindent használtam még el teljesen. Talán még az alapozót, de azt olyan ritkán használok...és esetleg még a korrektort. Ja nem, azt elhagytam.... :) Szóval a szemhéjpúderek, pirosítók és társaik sorából is jó lenne elfogyasztani párat.

Szóval az arckrém amit használtam a Müller saját márkás terméke, CV Ránctalanító Q10 arckrém. Még augusztus végén vettem, írtam már róla véleményt ITT, összefoglalva a benyomásom röviden róla hogy egy átlagos arckrém, nem rossz de semmi extra. Nekem reggel és este is kellett használni, tehát a téli hidegben nem nyújt extra hidratálást. Egy dolog volt ami nem tetszett benne, hogy halvány színe van a krémnek, tehát nem teljesen fehér. Jobban szeretem ha az amit az arcomra kenek fehér színű. De elfogyasztottam teljesen, a maga kb. 750 forintos árát abszolút megéri. Nem vásárolnám újra mert annyira nem győzött meg hogy leparkoljak mellette akár egy kis időre is.
CV Ránctalanító Q10 arckrém

Ami pedig helyette lett a Garnier  Essentials nappali krémje rózsavízzel és E-vitaminnal. A krémet karácsonyra kaptam, szóval adott volt mint utánpótlás de régen egyébként is jórészt Garnier arckrémet használtam.
 Méretre a CV látszólag nagyobb, de mindkettő 50 ml
Még csak pár napja használom így csak annyit mondanék róla hogy nagyon kellemes rózsa illata van, száraz és érzékeny bőrre való, könnyen beszívódik. Ja és fehér :)




Ti mindíg mindent maradéktalanul elhasználtok és csak akkor vesztek újat? Vagy inkább halmozzátok a termékeket? :)

3 megjegyzés:

Thündérke írta...

Húúú én holnapra tervezek ilyen bejegyzést :) tök sok mindent elhasználtam mostanában :), és arra törekszek, hogy elhasználjak minden megkezdett dolgot :).

Anett írta...

Thündérke: várni fogom a bejegyzést, kíváncsi vagyok miket sikerült kivégezned :) Hát igen, én is igyekszem mindent elhasználni amit megkezdtem, csak a sminkcuccok lassabban fogynak (lehet azért mert van választék..)

Unknown írta...

Kicsim,az Isten szép szerelmére,miért hasznãltàl rànctalanitót?Akorosztàlyodnak megfelelö krémet kell hasznàllni!A ránctalanitôt hagyd 30 on túlra ! "Nagyanyu"

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger