2011. december 15., csütörtök

Orange zest

Szerettem volna készíteni egy karácsonyi sminket, nézegettem a narancsos-fahéjas díszeket és végül a narancs és a barna színek mellett döntöttem. Nem volt egy bonyolult elkészíteni, viszont ez a színpár nem tetszik így mégsem együtt, azért felteszem a step-by-step-et mert a narancs bármi más színnel helyettesítő.
1. Lealapoztam a szemhéjam az Elf mineral szemhéjpúder alapjával és a NYX JEP Iced mocha színét eldolgoztam hogy a pigmenteknek legyen mibe tapadni.
2. NYX Ultra pearl mania - Orange zest pigmentjét felvittem az egész mozgó szemhéjra. A Pearl színt pedig a belső szemzugba.
3. A Miss Rose paletta legsötétebb barnájával a külső v-t és a mélyítővonalat árnyaltam. Egy világosabb barnát pedig az alsó szempillák tövébe vittem fel.
4. Ez után már csak a színek összedolgozása van hátra, plusz egy kis highlighter, szemceruza az alsó és felső szempillasor kihangsúlyozására, spirálozás és kész is.
vaku nélkül jobban tetszik :)
 Azért a karácsonyi ebédre valami visszafogottabb sminket fogok kitalálni.. :)

1 megjegyzés:

Nóra írta...

tetszik,szerintem szép lett :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger