2011. december 20., kedd

Office look

Tegnap felavattam az Estée Lauder csomagocskámat is, amivel tökéletes visszafogott sminket készítettem, olyan igazi munkahelyre valót. A paletta színei nagyon természetesek és lágyak, a selyemfénynek köszönhetően nem hivalkodó mégis látványos eredmény érhető el velük. A festékek állaga annyira puha, hogy az ecset szinte felszántotta a felső réteget.
A palettában lévő pirosítónak szintén nagyon szép, természetes rózsaszín árnyalata van, ő is csillám mentes szerencsére, teljesen illeszkedik a palettában lévő színekhez.
A szemceruza a felső szempillasornál nem fogott erőteljesen (lehet az alatta lévő festék miatt) de az alsó vízvonalon viszont annál inkább. Meg is lepődtem rajta, egyetlen húzással szép fekete vonalat hagyott maga után.
A rúzsnak még mindig szuper illata van, nagyon jól hidratál és kb. 3 órán át tartott is, ami nálam nagy szó mert hajlamos vagyok lenyalogatni elfogyasztani a szájon lévő termékeket. Színek leírásában nem vagyok túl jó, talán gyöngyházfényű rózsaszín?
A termékek amiket használtam

6 megjegyzés:

GhostGirl írta...

nagyon tetszik a blogod,most értem a "végére" :D és örülök,hogy én lehetek a 60. olvasód ^^

Viktória írta...

szépek a színek, a rúzs is bejövős! :) a paletta meg olyan cuki úgy kézbevenném, le se tenném :D

E73 bioarcapolas blog írta...

Látom jó ezekbe került a paletta :)))
Szép és hordható sminkeket készítesz !

Thündérke írta...

szép a szín a szemhéjadon :)és a rúzs is tetszik :)

Anett írta...

GhostGirl: légy üdvözölve! :)

Makeupcakes írta...

Nagyon szép lett!

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger