2011. október 17., hétfő

Nagy körömlakk teszt

Tegnap írtam már hogy sikerült beszereznem az Essence két elég népszerű körömlakkját (fedőlakkját?) és ez meghozta a kedvem egy kis kísérletezéshez. 

 Essence Colour & Go - 78 blue addicted és 72 time for romance

Kíváncsi voltam melyik alapszínnel mutatnának a legjobban, mennyit számít milyen árnyalatra kenjük fel, illetve hogyan mutatnak önmagukban.
Először is el kellett döntenem a készletemből milyen árnyalatok jöhetnek szóba alapszínként. Kezdetnek a színben hozzájuk illőek közt keresgéltem, az extrém párosításokat egyelőre hanyagoltam. A választásom a 2 kategórián belül rájuk esett:
A kékek
1. Essence colour & go - 78 blue addicted
2. Essence nail art twins - 03 bonnie
3. Essence colour & go - 37 Just rock it!
4. Essence Urban messages - 04 Nightline
5. Miss Sport Clubbing colours - 314
A rózsaszínek

1. Essence colour & go - 72 time for romance
2. Astor Fash'nStudio - 121
3. Essence show your feet - 04 very berry
4. Moyra - 93
5. Elf - Purple (ez nem biztos, sajnos se név se kód rajta)

Minden alaplakkot egy rétegben vittem fel, kivéve az Urban messages kékjét, mert annak egy rétegben konkrétan nincs színe :( valamint a tesztalanyokból is két réteg került fel. Itt most nem törekedtem a tökéletes lakkozásra mivel tudtam hogy úgyis lemosom majd. A számozás követi a fent megadott sorrendet.


Az "alapozás" után következett a fedőréteg. Azért gondolnám hogy ezek a lakkok inkább fedőlakkok, mert látszik hogy két réteg is kevés belőlük, főleg a rózsaszínesből, valamint ha több rétegben viszem fel őket, valahogy a rétegek elfedik egymást és nem érvényesül olyan szépen a csillám/glitter. Ez a következő képeken szerintem látszik is majd.


A tesztalanyokból itt már három réteg van a körmömön.
A rózsaszínt nagyon nehéz volt fényképezni, valahogy sehogy nem mutatnak rajta a csillámok, olyan semmilyen az egész. Szerintem legalább is... Nekem egyáltalán nem jön be amit nyújtani tud ez a lakk, nem tudom mi lesz a sorsa...
A kéknél jobban észrevehető hogy más az alap, ez pedig lehetőségek végtelen tárházát jelentheti. Bár én nem hiszem hogy kísérletezni fogok teljesen eltérő alapszínnel, mert számomra a hármas számú versenyzővel (Essence colour & go - 37 Just rock it!) tökéletes párost alkotnak! Imádom!

Végeredmény:
- blue addicted és Just rock it! verhetetlen páros,
- Urban messages kékje nem jön be
- time for romance nem jön be
- van egy tök szuper Moyra lakkom amit nem használtam ki eddig, ezt sürgősen pótolni kell! (hétfői köröm ötlet kipipálva)

A tesztet sikeresnek tekintem :) Nektek melyik kombináció tetszik leginkább?

1 megjegyzés:

Nóra írta...

sztem is a 3. kék a legszebb :) a bordóstól többet vártam :O

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger