2011. október 25., kedd

BNV-n jártam + haul

Hétvégén kinéztünk a BNV-re, mert én még sosem voltam, vagy olyan olyan régen hogy nem emlékszem rá :) Kicsit másra számítottam mint ami fogadott...sok pavilon teljesen üres volt, a kisállat bemutató nem is volt, vagy csak mi nem találtuk vagy szombaton nem volt... Sehol nem volt kirakva normális műsor füzet, ami kint volt az meg nem is hasonlított arra, amit a neten néztünk. Mindegy, összességében azért tetszett, ettünk sült kolbászt :) ittunk forralt bort és igazi (jófajta) pálinkát. Igazából az Avon termékeket szívesen megnéztem volna közelebbről mert már vagy 10 éve nem rendeltem semmit :( de sajnos csak sminkelés és körömfestés volt, termékbemutató csak úgy nem. 
És a nap meglepetése egy kis stand volt, tele sminkcuccokkal, Miss Rose, Lora és pár ismeretlen márkával "megterítve". Lehetett próbálgatni és vásárolni is, természetesen én is körülnéztem és találtam pár olyan dolgot ami érdekesnek tűnt.

Miss Rose eyeshadow quad - 03

Más csomagolást kapott mint az eddigi MR palettáim, de azt kell mondjam kár érte. Nekem tetszett az a "hagyományos" csomagolás: kis ablakocskában látszanak az egyes színek. Ez meg böszme és klattyog is, vagyis nem zár valami jól...Ez a zöld mintázat is hagy maga után némi kívánnivalót. Ezen most elolvastam az összetevőket, nem kellett volna....érdekes dolgok vannak benne. Ha jól láttam azért egyik sem halálos :)

A színek első ránézésre nagyon szépek, második ránézésre is csak ne hajoljon közel az ember. Valahogy ennek más a textúrája mint az eddigi MR palettáimnak. Jobban porzik, szárazabb, morzsálódik és talán kevésbé pigmentált is. Vagy a hátulján olvasható "Wet eye shadow" azt jelentené hogy csak nedvesen használható?
Itt látszik is mire gondoltam az előbb. Ezek a minták szárazon készültek, egy húzással, az ujjammal. Szerintem ecsettel még ennyire sem látszott volna...


Butterfly körömlakk - 66 és Aden körömlakk - 19101 (?)
Rájuk véshettek volna valami nevet...
Kerestem már rég óta valami szép bordó színt, ami nem csillámos. Ezért esett a választásom erre az Aden lakkra. Ezt a márkát nem ismerem, de egy próbát megér. Aztán megláttam a Butterfly lakkok pici cuki kerek üvegét, és ebből is választottam egyet. Ő is bordós árnyalat, kicsit világosabb mint az Aden, és nagyon apró csillámok vannak benne.
 Sok gyönyörű színben voltak még lakkok, de a legtöbb nekem inkább tavaszi/nyári színnek tűnt. Még szerencsére, így csak ezt a kettőt hoztam el. Ez a körömlakk-bűn :)

Ha valaki ismeri ezt az MR palettát, írja meg vagy adjon tippet hogy szárazon vagy nedvesen kell ezt használni?! :)

1 megjegyzés:

Nóra írta...

nem ismerem,de egy próbát tuti megér,ráadásul a neve alapján elég esélyes:D

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger