2011. augusztus 1., hétfő

Essence You rock! - Love Peace and Purple

Nahát nem tudtam ellenállni (nem meglepő) és megvettem azt a bizonyos lakkot. Azt kell hogy mondjam szerintem ez fogyott mind közül a legjobban mert vagy ötször mentem be érte a Rossmanba mire találtam is.  Persze rögtön ki is kellett próbálni, mire is várjak az előző mentás fagyi valahogy nem lopta be magát a szívembe.



Érdekes egy szín az biztos, elsőre mikor sötét helyen néztem mintha barna lenne, de szerencsére a fényben látszik hogy ez lila. Egy rétegben nagyon halvány és csíkos szóval a 2 réteg minimum kell, de én hárommal is ki fogom próbálni hátha szebb lesz úgy. Legszívesebben ezt is átkentem volna matt fedőlakkal de visszafogtam magam és inkább tettem rá egy pillangót (?) és néhány kövecskét. Inkább a virág motívum híve vagyok de most nem volt kedvem nyomdázni, ezzel a pillangóval pedig kicsit ...khmm... mellélőttem, ez nem nekem való, de egy próbát megért!



1 megjegyzés:

Castia írta...

Szerintem aranyos a pillangóval. :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger