2011. július 28., csütörtök

Újabb NOTD


Hát ennyit a heti körömlakkról.....Az Elf csomagban érkezett egy körömlakk is és muszáj volt kipróbálnom. Mostanában sokan kedvelik a fagyi színeket vagy pasztell árnyalatokat, én eddig még nem próbálkoztam ilyesmivel, de most ennek is eljött az ideje. Jelentem nekem ez nem jön be :) Túl fagyis és furán érzem magam vele, nincs is olyan ruhám amihez ez passzolna. Mondjuk a "colour blocking" hatás az érvényesül rendesen.

Az Elf Mint cream árnyalatát használtam


Két rétegben használtam mert egy rétegben csíkos lett és a fedése sem volt túl jó. A következő képen még alap állapotában látható, azaz nem került rá a matt fedőréteg.


Itt pedig már matt. Szerintem így jobban néz ki, bár én elfogult vagyok a matt hatással :)


Értékelés:
  • fedés: 5/3 mert két réteg kell és néhol így is csíkos maradt 
  • állag: 5/3 nagyon híg ezért lassan is szárad
  • tartósság: 5/4 az én körmeimen semmi sem tart sokáig, ez is max. 2 napot bír tökéletesen
Nem tudom mi lesz a sorsa ennek a lakknak, vagy megbarátkozom vele vagy nem tudom.... elképzelhető ha nyáriasabb lenne az idő akkor nekem is több kedvem lenne ehhez az árnyalathoz. Bár ezek a zöldes árnyalatok kicsit távol állnak tőlem.

Szerintetek a fagyi körömre vagy tölcsérre való? :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger