2011. július 18., hétfő

Körömlakkozás

Ez a kedvenc tevékenységem, megelőzi a sminkelést is. Van "néhány" lakkom, és a készlet még bővülni fog ebben biztos vagyok, mert szeretem a változatosságot. Heti kétszer-háromszor biztos átfestem a körmeim. A rózsaszínes-lilás árnyalatok a kedvenceim, a legújabb őrület azonban az Essence twins-ből Bonnie :) Csak azért nem lett most is ilyen mert későn értünk haza (alap lakk kell alá - ez plusz egy réteget jelent) és múlt héten már volt ez a szín a körmeimen. Persze ez nem jelenti azt hogy ezen a héten nem lesz :)
Szóval....most az egyik nagy kedvencem használtam az Essence-től a Show your feet család Very Berry árnyalatát. Az hogy "lábra való" engem nem tart vissza a kézen történő alkalmazástól, sőt !!!! ez a lakk nagyon tartós ezért alapot nem is használok alá, valamint nagyon gyorsan szárad. (ha az ember szépen lakkoz akkor egy réteg is elég lenne belőle, de mivel sötét volt már ...így nekem kettő került fel most) Újabb mániám hogy minden lakkot mattítok, így történt ez most is. Valahogy olyan kinézete lesz a körmeimnek mintha gumiréteg lenne rajta nem is lakk. Nekem a színes szilikon muffin sütőformák jutnak róla eszembe. Például ez:
kép forrása: Google

Nem tudom így képen mennyire jön át a hatás :)

Használt termékek: Essence - Very Berry, Elf - Mattító lakk



Legyen matt, vagy maradjon fényes....?

1 megjegyzés:

Thündérke írta...

én fényes párti vagyok :$

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger